21 Temmuz 2017 Cuma

Jacobs Lovebrand olabilir mi?

Jacobs Lovebrand olabilir mi?
Son dönemde markaların tüm çabasının Lovebrand, yani en sevilen marka olmak için yatırımlar yaptıklarını, reklam kampanyalarını bunlara göre şekillendirdiklerini biliyoruz. Sosyal medyada hazır kahve markalarının üzerine gençlerin yaptığı yorumlarda Jacobs'un diğer bilinen markalar arasında lovebrand olmaya daha yakın olduğunu gözlemledik. Bunun olası nedenleri ise şöyle:
Jacobs'un Alman markası olması
Jacobs'un rakibi olan Nescafe'nin artık tüm hazır kahvelere adı verilmesi ve bu yüzden sıradanlaşmış bir kullanımı olması
Jacobs markasının gençlere daha havalı gelmesi
Jacobs kahvelerinin tadı, aroması ve kalitesi
Jacobs reklamlarının gençlere daha ilgi çekici gelmesi
Jacobs kahvelerinin ambalajlanması, logosu ve kullandığı renklerin gençlere daha özenli ve havalı gelmesi.

jacobs; kahve; hazır kahve; nescafe





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder