Lipton çay tiryakilerinin vazgeçilmezi
Bir bardak çay lütfen… Dünya üzerinde bu cümle günde kaç kez kuruluyor
acaba? Milyonlarca kez demek yanlış olmaz. Çay, dünyanın farklı ülkelerinde
farklı şekillerde demlenerek masaların, sofraların, dost sohbetlerinin
başmisafiri olmayı yüzyıllardır sürdürüyor. Çay deyince akla gelen en önemli
markalardan biri de tabi ki Lipton. Çayın gramajını günlük kullanıma göre
tasarlayan ve farklı pazarlama teknikleri ile müşterilerine sunan Lipton, çay
tiryakilerinin ilk tercihleri arasında yer alıyor.
Her gün
100 milyar Lipton
Lipton markasının yaratıcısı Sir Thomas
Johnstone Lipton, çayı toplumun her sınıfı ile buluşturan isim. Tarihler 1871
yılını gösteriyordu ki bay Lipton, gerçekleştirdiği devrim ile çayı pahalı bir
lüksten herkesin tüketebileceği bir içecek haline dönüştürdü. Lipton, o
zamanlarda İngiltere’de sadece zenginlerin içebildiği çayı, farklı pazarlama
teknikleri ile kitlelerle buluşturdu. Bugün, dünyanın dört bir köşesinde 100
milyar Lipton ürünü çay sevenlerin mutfak veya işyerlerinde yerini alıyor.
Dünyayı yaz kış saran lezzet
Farklı ebat ve boylardaki seçenekleri ile
dünya çay piyasasının hakimlerinden biri olan Lipton kaliteden taviz vermiyor.
Bardak poşet, demlik poşet gibi kullanım ve tüketim açısından çeşitli
alternatifler sunan Lipton aromalı çayları ile de iddialı. Earl Grey demlik
poşetle yapılan çayın farkını anlamanız için sadece iyi bir çay tüketicisi
olmanız yeterli. Böğürtlen çayı, yeşil
çay, kuşburnu ya da ada çayı. Kış aylarında sıcak bir fincan çay yaz aylarında
ise soğuk çaya dönüşerek içimizi ferahlatıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder