27 Ocak 2018 Cumartesi

İnternet Web sayfasında istenen bilgiler

GENEL ÖZELLİKLER

SAĞLANMASI GEREKEN ÖZELLİKLER VE GENEL BİLGİLER

              I.    Sitenin İçeriğinin Hazırlanması :
o    Site  Türkçe ve İngilizce içerikte olacaktır.
o    Basında biz
o    Girişte flash ile hazırlanmış bir intro olacaktır.
o    Site görsel olarak flash animasyonlarla desteklenecektir.
o    Sitede alıcı firmanın ve ürünlerinin tanıtımı yer alacak.
o    Ürünlere ait digital katalog da bulunacak (pdf),bu kataloglar indirme yapılabilecek
o    Müşteri ile anında msn üzerinden görüşme
o    Mal takip ,nerede hangi kargoya verildi şeklinde,
o    Servis takip ,servis ne zaman çıkacak
o    Bayilerin siteye girip servis ile ilgili yedek parça siparişi ve yedek parçaları göreceği bir sistem
o    Kahve makineleri ve yedek parçalarının teknik bilgileri ve çizimleri yer alacak.
o    Sitede üst kısımda görünecek bir banner tasarlanacaktır.
o    Sitede yönetim panelinden girilmiş olan veriler doğrultusunda haber ve duyurular kısmı bulunacaktır.
o    Dinamik olarak bayi tanımlaması yapılabilecek.
o    Tanımlı bayilere veritabanında kayıtlı makine ataması yapılabilecek.
o    Hangi makine hangi bayide, ne zaman verildi gibi bilgilere yönetici panelinden erişilebilecektir.
o    Bayilere verilmiş olan makinelerin stok durumları yönetici panelinden takip edilebilecek.
o    Bayilere verilen makinelere stok girişi yapılabiliecek.
o    Bayi, yönetici panelindeki bayi tanımlamasında atanan kullanıcı adı ve şifre ile siteye bayii girişi yapabilecek.
o    Bayi siteye giriş yaptığında kendinde olan makineleri görebilecek ve hangi makineye ne kadar ve hangi üründen/ürünlerden sipariş vereceğini belirleyebilecek.
o    Makine tanımlaması kısmında o makineye aylık peryotta ne kadar ürün yüklenmesi zorunlu olduğu ve kaç aylık peryotta belirlenen  zorunlu stok spariş edilmezse uyarı verileceği tanımlanabilecektir.
o    Yönetici panelinde bayilerin verdiği siparişler görünecek.
o    Bayilik başvuru formu olacak.
o    Site içi arama motoru olacak.
o    Site haritası hazırlanacak.
o    İletişim sayfasında görsel (flash) bir kroki oalcak.
o    Ödüllü sorular diye bir bölüm olacak ve burda yönetici panelinden girilmiş olan sorulardan rastgele 4 tanesi yer alacak, soruları doğru bilenler mail ile bildirilecek. Aynı gün içinde aynı IP (Internete bağlanan her bilgisayar için ayrı olan internet erişim kodu) den 1 defa yarışmaya katılınabilecek.
o    İngilizce,rusça ve fransızca olarak 3 ayrı dilde olacak
o    Mail adresleri yazılmadığında veya telefon numaraları girilmediğinde başvurular kabul edilmeyecek
o    Tavsiye et kısmı çalışacak
o    Site ekle kısmı olacak
o    Ödeme sistemleri ile ilgili bir sayfa olmalı
o    Kimler sitede aktif bulunacak
o    E posta ile üye olanlar veya mail yollayanlara toplu mail gönderilecek
o    Google arama motoru olacak
o    Sitede reklam kısmı olacak
o    Reklam vermek isteyenler bize ulaşsınlar
o     
o     

             II.    Yönetici panelinin hazırlanması :
o    Yönetici panelinde yönetici (yönetim panelini kullanan kişi (site sahibi)) veritabanı dosyalarına (database) erişip haber düzenleme / ekleme / çıkarma / fotoğraf yükleme işlemleri yapabilecek.
o    Yönetici paneli bir yazılımdan ibarettir (bu kısım flash ile değil değil asp, asp.net ya da php dillerinden biri ile yazılacaktır).
o    Yönetici panelinde bayi oluşturma / bayilik iptali, bayiye makine atama, bayi stok durumlarını görme gibi işlemlerin takibi yapılabilecek.
o    Bayilere toplu e-posta yapılabilecek
o     
Proje Tanımlaması
Proje, müşterilere verilen kahve makinelerinin takibi ve makinelerdeki ürün durumlarını kontrol edecek ve raporlamasını sağlayacak bir program yazılım işidir. Program yazılımıyla ilgili teknik detaylar aşağıdadır.
Projenin yapısı ve işletme tarafından kullanımının hızlandırılması amacıyla, projenin modüllere ayrılması, bu modüllerin belirli aralıklarla devreye alınması uygun ve tavsiye edilen bir yöntemdir.
·         Merkez Kullanıcılar
o   Makine kartları ve işlem tanımları (Netsis Reçete ile Entegre)
o   Bayi tanımları (Netsis Cari ile Entegre)
o   Müşteri tanımları (Netsis Cari ile Entegre)
o   Stok tanımları (Netsis Stok ile Entegre)
o   Koşul tanımları (Netsis Koşul ile Entegre)
o   Sipariş Yönetimi (Netsis Sipariş ile Entegre)
o   Servis Yönetimi ve Takibi (Arıza, kurulum vs.. için iş emirleri)
o   Garanti Yönetimi
o    Reçete Tanımları
o    Makine Tanımları (Netsis ile Entegre)
o    Makine Parça Tanımları (Netsis ile Entegre)
o    Ürün Tanımları (Netsis ile Entegre)
o    Konteynır tanımları
o    Tuş tanımları
o   Genel sistem yapısı, parametreler, sistem kullanım durumu gibi unsurlar için yönetim arabirimi
o   Rapor Tanımları ve Yönetimi



-       Stok Yönetimi
o    Gelen makinelerin giriş çıkış işlemleri, hangi müşteride olduğu, ne kadar süredir olduğu görülebilecek, ayrıca bu bilgiler web sitesindeki veritabanına da işlenebilecek.
o    Gelen ürünün depolara giriş-çıkışlarının yapılması işlemleri. (Netsis ile entegre)
o    Müşterilerin makinelerindeki ürünlerin takibi ve periyodik olarak ürün ihtiyacının elde edilmesi
o    Müşterilerin makinelerindeki ürün miktarlarının makinelere takılacak olan elektronik bir kart (bu kartın adı ve teknik bilgileri Kafematik tarafından sözleşme imzalanmadan önce a verilecektir) yardımıyla elde edilmesi ve bu bilgilerin programa aktarılması.
o    Müşteri stok durumlarını kontrole giden takip elemanları el terminalleri ile makinelerdeki stok bilgilerini merkeze anında (GPRS ile) gönderebilecekleridir.
o    Satılan makinede, makineye ait parçalar 1 yıl garantilidir. Garanti süresi dolmamış parça arızaya geldiğinde arıza durumu garanti kapsamında ise bozuk parça iade alınıp yerine yeni parça yine 1 yıl garantili olarak takılacak ve yeni takılan parça netsis stoklarından bedelsiz fatura kesilerek çıkacak. Kiraya veya ürün karşılığı verilen makinelerde garanti takibine gerek yok, sadece makineye verilen zarar kullanıcıya faturalanır.

-       Bayi Yönetimi
o    Bayilere kurulacak olan program serverdan istendiği taktirde kullanım dışı bırakılabilecektir.
o    Bayilerin yapmış olduğu satışları ve müşterilerindeki stok durumları gözlemlenebilecektir. Bu gözlemleme durumu bayiinin müşteri bilgisine göre değil makine koduna göre olacaktır. Yani bilinmesi gereken bir makinenin hangi bayide olduğu ve belirlenen aylık ürün tüketimi kotasına göre o makineye ürün sipariş verilmiş olması.
-       Raporlar
o    Tanımlar ve Stok Yönetimi Raporları.
o    Müşteri ürün bilgisi raporları.
o    Müşteri-ürün ihtiyacı analizi
o    Bayi satış ve stok durumları raporları.
o    bayi karlılık ve ürün kullanım kotası raporları.
o    Sipariş Analizi: sistem içerisindeki siparişlerin bayi, müşteri bazında firma stokları ile değerlendirilmesi.
o    Stok Raporları: firma Stoklarının sipariş, maliyet ve üretim ile ilişkili olarak değerlendirilmesi
o    Cari hareket dökümleri.
o    Makine ve kullanım bilgileri ve Satışlar ile değerlendirilmiş durumları.
o    Makine maliyet analizleri.
o    Bayiler için kendi müşterilerini satışlarını, ödemelerini ve siparişlerini takip edebilecekleri raporlar
o    Müşteriler için sipariş ve ödemelerini takip edebilecekleri raporlar
o    Servis ile ilgili raporlar: Malzeme kullanımı vs..


Sistem klasik raporlama mantığının ötesinde tamamen Netsis ile entegre çalışan ilişkisel rapor tanımları ve bu raporların kullanıcı veya kullanıcı grupları bazında yetkilendirilmesine olanak sağlayan bir raporlama mantığı kullanacaktır. Yönetici durumundaki kişiler hangi kullanıcın hangi raporu ne şekilde kullanacağını belirleyebileceği gibi istenildiği takdirde yeni bir rapor hazırlama ve bunu diğer kullanıcıların ekranlarına taşıma imkanına sahip olacaklardır. Bunların dışında detaylı sistem analizi veya uyarlama aşamasında doğacak ihtiyaçlara göre eklemeler veya değişiklikler yapma imkanı bulunmaktadır.
-        



  1. Kahvecilerin numaraları olacak
  2. Mail grubu oluşturulacak,
  3. Müşteri görüşleri
  4. Otomatik olarak siteye giren firma veya kişi www.kahveciniz.com sayfasını görecek
  5. Tedarikçilerin linkleri ve mail adresleri olacak
  6. Sektör ile ilgili haberler verilecek
  7.  
  8. iddaa sonuçları
  9. Altılı ganyan sonuçları
  10. Link ekle bölümü
  11. mal satışı
  12. Ayın kahvecisi
  13. ayın kahvecisine 1 aylık mal bedelsiz ödül
  14. latte cappucino nasıl yapılır görüntüleri
  15.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder