GENEL ÖZELLİKLER
SAĞLANMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
VE GENEL BİLGİLER
I. Sitenin İçeriğinin
Hazırlanması :
o Site Türkçe ve İngilizce içerikte olacaktır.
o Basında biz
o Girişte flash ile hazırlanmış
bir intro olacaktır.
o Site görsel olarak flash
animasyonlarla desteklenecektir.
o Sitede alıcı firmanın ve
ürünlerinin tanıtımı yer alacak.
o Ürünlere ait digital katalog
da bulunacak (pdf),bu kataloglar indirme yapılabilecek
o Müşteri ile anında msn
üzerinden görüşme
o Mal takip ,nerede hangi
kargoya verildi şeklinde,
o Servis takip ,servis ne zaman
çıkacak
o Bayilerin siteye girip servis
ile ilgili yedek parça siparişi ve yedek parçaları göreceği bir sistem
o Kahve makineleri ve yedek
parçalarının teknik bilgileri ve çizimleri yer alacak.
o Sitede üst kısımda görünecek
bir banner tasarlanacaktır.
o Sitede yönetim panelinden
girilmiş olan veriler doğrultusunda haber ve duyurular kısmı bulunacaktır.
o Dinamik olarak bayi
tanımlaması yapılabilecek.
o Tanımlı bayilere veritabanında
kayıtlı makine ataması yapılabilecek.
o Hangi makine hangi bayide, ne
zaman verildi gibi bilgilere yönetici panelinden erişilebilecektir.
o Bayilere verilmiş olan
makinelerin stok durumları yönetici panelinden takip edilebilecek.
o Bayilere verilen makinelere
stok girişi yapılabiliecek.
o Bayi, yönetici panelindeki
bayi tanımlamasında atanan kullanıcı adı ve şifre ile siteye bayii girişi
yapabilecek.
o Bayi siteye giriş yaptığında
kendinde olan makineleri görebilecek ve hangi makineye ne kadar ve hangi
üründen/ürünlerden sipariş vereceğini belirleyebilecek.
o Makine tanımlaması kısmında o
makineye aylık peryotta ne kadar ürün yüklenmesi zorunlu olduğu ve kaç aylık
peryotta belirlenen zorunlu stok spariş
edilmezse uyarı verileceği tanımlanabilecektir.
o Yönetici panelinde bayilerin
verdiği siparişler görünecek.
o Bayilik başvuru formu olacak.
o Site içi arama motoru olacak.
o Site haritası hazırlanacak.
o İletişim sayfasında görsel
(flash) bir kroki oalcak.
o Ödüllü sorular diye bir bölüm
olacak ve burda yönetici panelinden girilmiş olan sorulardan rastgele 4 tanesi
yer alacak, soruları doğru bilenler mail ile bildirilecek. Aynı gün içinde aynı
IP (Internete bağlanan her bilgisayar için ayrı olan internet erişim kodu) den
1 defa yarışmaya katılınabilecek.
o İngilizce,rusça ve fransızca
olarak 3 ayrı dilde olacak
o Mail adresleri yazılmadığında
veya telefon numaraları girilmediğinde başvurular kabul edilmeyecek
o Tavsiye et kısmı çalışacak
o Site ekle kısmı olacak
o Ödeme sistemleri ile ilgili
bir sayfa olmalı
o Kimler sitede aktif bulunacak
o E posta ile üye olanlar veya
mail yollayanlara toplu mail gönderilecek
o Google arama motoru olacak
o Sitede reklam kısmı olacak
o Reklam vermek isteyenler bize
ulaşsınlar
o
o
II. Yönetici panelinin
hazırlanması :
o Yönetici panelinde yönetici
(yönetim panelini kullanan kişi (site sahibi)) veritabanı dosyalarına
(database) erişip haber düzenleme / ekleme / çıkarma / fotoğraf yükleme
işlemleri yapabilecek.
o Yönetici paneli bir yazılımdan
ibarettir (bu kısım flash ile değil değil asp, asp.net ya da php dillerinden
biri ile yazılacaktır).
o Yönetici panelinde bayi
oluşturma / bayilik iptali, bayiye makine atama, bayi stok durumlarını görme
gibi işlemlerin takibi yapılabilecek.
o Bayilere toplu e-posta
yapılabilecek
o
Proje Tanımlaması
Proje,
müşterilere verilen kahve makinelerinin takibi ve makinelerdeki ürün
durumlarını kontrol edecek ve raporlamasını sağlayacak bir program yazılım
işidir. Program yazılımıyla ilgili teknik detaylar aşağıdadır.
Projenin
yapısı ve işletme tarafından kullanımının hızlandırılması amacıyla, projenin
modüllere ayrılması, bu modüllerin belirli aralıklarla devreye alınması uygun
ve tavsiye edilen bir yöntemdir.
·
Merkez Kullanıcılar
o Makine kartları ve işlem tanımları (Netsis Reçete ile Entegre)
o Bayi tanımları (Netsis Cari ile Entegre)
o Müşteri tanımları (Netsis Cari ile Entegre)
o Stok tanımları (Netsis Stok ile Entegre)
o Koşul tanımları (Netsis Koşul ile Entegre)
o Sipariş Yönetimi (Netsis Sipariş ile Entegre)
o Servis Yönetimi ve Takibi (Arıza, kurulum vs.. için iş emirleri)
o Garanti Yönetimi
o
Reçete Tanımları
o
Makine Tanımları (Netsis ile Entegre)
o
Makine Parça Tanımları (Netsis ile
Entegre)
o
Ürün Tanımları (Netsis ile Entegre)
o
Konteynır tanımları
o
Tuş tanımları
o Genel sistem yapısı, parametreler, sistem kullanım durumu gibi
unsurlar için yönetim arabirimi
o Rapor Tanımları ve Yönetimi
- Stok
Yönetimi
o
Gelen makinelerin giriş çıkış
işlemleri, hangi müşteride olduğu, ne kadar süredir olduğu görülebilecek,
ayrıca bu bilgiler web sitesindeki veritabanına da işlenebilecek.
o
Gelen ürünün depolara
giriş-çıkışlarının yapılması işlemleri. (Netsis ile entegre)
o
Müşterilerin makinelerindeki ürünlerin
takibi ve periyodik olarak ürün ihtiyacının elde edilmesi
o
Müşterilerin makinelerindeki ürün
miktarlarının makinelere takılacak olan elektronik bir kart (bu kartın adı ve
teknik bilgileri Kafematik tarafından sözleşme imzalanmadan önce a
verilecektir) yardımıyla elde edilmesi ve bu bilgilerin programa aktarılması.
o
Müşteri stok durumlarını kontrole giden
takip elemanları el terminalleri ile makinelerdeki stok bilgilerini merkeze
anında (GPRS ile) gönderebilecekleridir.
o
Satılan makinede, makineye ait parçalar
1 yıl garantilidir. Garanti süresi dolmamış parça arızaya geldiğinde arıza
durumu garanti kapsamında ise bozuk parça iade alınıp yerine yeni parça yine 1
yıl garantili olarak takılacak ve yeni takılan parça netsis stoklarından
bedelsiz fatura kesilerek çıkacak. Kiraya veya ürün karşılığı verilen
makinelerde garanti takibine gerek yok, sadece makineye verilen zarar
kullanıcıya faturalanır.
- Bayi
Yönetimi
o
Bayilere kurulacak olan program
serverdan istendiği taktirde kullanım dışı bırakılabilecektir.
o
Bayilerin yapmış olduğu satışları ve
müşterilerindeki stok durumları gözlemlenebilecektir. Bu gözlemleme durumu
bayiinin müşteri bilgisine göre değil makine koduna göre olacaktır. Yani
bilinmesi gereken bir makinenin hangi bayide olduğu ve belirlenen aylık ürün
tüketimi kotasına göre o makineye ürün sipariş verilmiş olması.
- Raporlar
o
Tanımlar ve Stok Yönetimi Raporları.
o
Müşteri ürün bilgisi raporları.
o
Müşteri-ürün ihtiyacı analizi
o
Bayi satış ve stok durumları raporları.
o
bayi karlılık ve ürün kullanım kotası
raporları.
o
Sipariş Analizi: sistem içerisindeki siparişlerin bayi, müşteri bazında
firma stokları ile değerlendirilmesi.
o
Stok Raporları: firma Stoklarının sipariş, maliyet ve üretim ile
ilişkili olarak değerlendirilmesi
o
Cari hareket dökümleri.
o
Makine ve kullanım bilgileri ve Satışlar ile değerlendirilmiş
durumları.
o
Makine maliyet analizleri.
o
Bayiler için kendi müşterilerini satışlarını, ödemelerini ve
siparişlerini takip edebilecekleri raporlar
o
Müşteriler için sipariş ve ödemelerini takip edebilecekleri raporlar
o
Servis ile ilgili raporlar: Malzeme kullanımı vs..
Sistem
klasik raporlama mantığının ötesinde tamamen Netsis ile entegre çalışan
ilişkisel rapor tanımları ve bu raporların kullanıcı veya kullanıcı grupları
bazında yetkilendirilmesine olanak sağlayan bir raporlama mantığı
kullanacaktır. Yönetici durumundaki kişiler hangi kullanıcın hangi raporu ne
şekilde kullanacağını belirleyebileceği gibi istenildiği takdirde yeni bir
rapor hazırlama ve bunu diğer kullanıcıların ekranlarına taşıma imkanına sahip
olacaklardır. Bunların dışında detaylı sistem analizi veya uyarlama aşamasında
doğacak ihtiyaçlara göre eklemeler veya değişiklikler yapma imkanı
bulunmaktadır.
-
- Kahvecilerin numaraları olacak
- Mail grubu oluşturulacak,
- Müşteri görüşleri
- Otomatik olarak siteye giren firma
veya kişi www.kahveciniz.com sayfasını görecek
- Tedarikçilerin linkleri ve mail
adresleri olacak
- Sektör ile ilgili haberler verilecek
- iddaa sonuçları
- Altılı ganyan sonuçları
- Link ekle bölümü
- mal satışı
- Ayın kahvecisi
- ayın kahvecisine 1 aylık mal bedelsiz
ödül
- latte cappucino nasıl yapılır
görüntüleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder